Szkolenia w zakresie obsługi i serwisu KMT Waterjet
Prawidłowa obsługa i serwisowanie pompy wysokociśnieniowej do cięcia strumieniem wody przedłuża okres jej użytkowania i zwiększa niezawodność urządzenia, sprzyjając sprawnemu działaniu firmy. Przy każdym zakupie nowej pompy firma KMT i jej certyfikowani partnerzy serwisowi oferują całościowe szkolenia w zakresie obsługi i serwisu, dostarczające przyszłym operatorom wiedzy o sposobie działania pompy i umożliwiające im samodzielne wykonywanie napraw związanych ze zużyciem części.
Wsparcie techniczne, wiedza ekspertów i zasoby
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie cięcia strumieniem wody firma KMT Waterjet i jej certyfikowani partnerzy serwisowi oferują wyjątkową wiedzę, zrozumienie i wartość. Jesteśmy dumni z tego, że świadczymy naszym klientom usługi o najlepszej możliwej jakości.
Multiplikator ciśnienia KMT zapewni wiele lat niezawodnej i cennej pracy. Poświęcenie niewielkiej ilości czasu i środków na poznanie przedstawianych przez KMT zasad optymalnego postępowania i metod konserwacji przynosi wymierne korzyści.
W naszej europejskiej centrali z siedzibą w Bad Nauheim, w Niemczech, prowadzimy ośrodek serwisowy, zatrudniający wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów. Regularnie prowadzimy grupowe i indywidualne szkolenia w wielu językach dla klientów z całego świata.
Kursy szkoleniowe dotyczące multiplikatorów KMT trwają do 10 godzin i są przeznaczone dla specjalistów technicznych na wszystkich poziomach.
Dostarczanie wiedzy i oszczędność kosztów
Szkolenie w zakresie serwisu i obsługi zawiera następujące elementy
- Dokładny opis multiplikatora ciśnienia
- Szczegółowy opis podsystemów hydraulicznych
- Układy chłodzenia
- Bezpieczne metody pracy
- Bezpieczeństwo systemów wysokociśnieniowych
- Procedury standardowych czynności konserwacyjnych
- Codzienne kontrole podczas użytkowania multiplikatora ciśnienia KMT
- Sposób działania i obsługa systemu transportu ścierniwa
- Obsługa i konserwacja zaworu bezpieczeństwa
- Procedury konserwacji głowic tnących
- Dzienniki i harmonogramy serwisowe
- Diagnozowanie i usuwanie usterek